måndag 24 september 2007

Massage och pizzabak

Jag är pigg! Och rätt glad! Hur skönt och wow och yeah.

Jag var jättenervös när jag kom till taktil-massage-kvinnan, hjärtat bankade och oj och nej hon får nog bara röra min tumme och sedan pratar vi bara som hon sa att man får göra - tankar. Men jag blev lugn så fort jag kom in till hennes ombonade och väldoftande rum. Och det första hon gjorde var att ge mig en kram och oj och wow och hon är bara så underbart go`.

Vi pratade en stund och jag drack vatten och åt en chokladgodis och berättade att jag blivit utsatt för sexuella övergrepp av min pappa och tog en godis till och prata lite mera.

Sedan fick hon massera hela min rygg och jag kände mig trygg och det var inte ett dugg obehagligt bara skönt.

När jag kom hem var jag helt slut. Huvudvärk och en rygg som värkte. Eller mer gjorde sig påmind. I stil med, hej, jag är din rygg, har du aldrig träffat mig tidigare? här har du mig iallafall och jag är din och jag är en del av din kropp som bara är din och ingen annans.

Jag lade mig på sängen en stund för att sedan ta itu med pizzabak och duscha och tända ljus och lyssna på Salem al Fakir och nu är allt rätt gosigt. Snart kommer min kärlek hem. Min dotter sitter i köket och snorar och målar en välkommen hem teckning åt honom.

5 kommentarer:

Anonym sa...

:) jag är så glad att du hittat henne

Luftrum sa...

Tack finis. :) Jag är också glad! (Trots en värkande rygg). Och jag lyckas fortfarande inte kommentera din blogg. Min sambos plugins försvårar detta. :(

Anonym sa...

:) men jag har ju ändrat tillbaka nu.. så nu går det väl igen? eller..? du skrev ju nåt nyss, typ igår..?

värme och kramar

Anonym sa...

å, det var ju jättebra! vad skönt. jag är glad för din skull. bra gjort, verkligen!

värme och kram

Anonym sa...

Vad härligt för dig!
Hon låter precis lika trygg som min rosenterapuet!