fredag 14 september 2007

Editors och sol!

Morgonen började bra. Min Baby skickade mig ett godmorgon-sms och världen log mot mig. Jag och dottern hade mysfrukost med tända ljus. (Vi stängde ned persiennerna i köket så det blev mörkt.) Har även hunnit vandrat runt lite på nätet. Läst lite dagstidningar. Blivit lite sorgsen, lite förbannad, lite inspirerad, and so on.

Solen skiner i min stad idag och jag känner att den skiner för mig. Dels iallafall, för gissa vad jag lade märke till när jag surfade runt? jo, mitt favoritband EDITORS kommer till Debaser i Stockholm! Woho! (27.e Nov) Gissa vem som skyndade sig att köpa biljett? Jag vet fortfarande inte vem jag ska gå med. Och finner jag ingen musik-kamrat så får jag väl gå själv och fäller inte mången tår över det. Huvudsaken är att jag får se dem!

Nu ska jag städa litet och do some yoga var tanken.

Inga kommentarer: