fredag 28 december 2007

Jul och cipralex

Ja, hmm. Julen var väl... inte så bra. Det är väl nu... inte så bra. Inne på min åttonde dag med cipralex. Hänger lite på en sida som heter jag-kan.se som min läkare tipsade om. För deprimerade personer som äter just den. Ja, cipralex. Jag har fått en del biverkningar. Sticker i armar och händer och de liksom, domnar bort/av. Med jämna mellanrum.

Fina korpis och breaking free, jag är uppriktigt överglad över att ni fick en fin jul tillsammans! Tanken på er gjorde min jul lättare, på något sätt. Ni sporrade mig och nästa år kommer jag att välja bort allt vad ursprungsfamiljer heter och bara hoppas att alla respekterar mitt kommande val.

4 kommentarer:

Anonym sa...

å, och jag blir glad över att du blev glad! det är härligt när bra saker sprider sig. jag har, för första gången jag kan minnas, upplevt en riktigt god och trygg och rolig och förväntansfull och bra jul. det är värt alla sura ursprungsfamiljemedlemmars pikar och kommentarer! hoppas att du blir av med biverkningarna snart.

kramar till dig

Isprinsessan sa...

Jag läser lite på avstånd... men ser att du gör och tänker så starkt och klart.

Värme
a.

Anonym sa...

åh, det är jobbigt med biverkningar. hoppas att du kan få bra effekt av den sen. och skönt att du har en sida med människor som vet hur det är.

ledsen att julen blev kass. tycker att du ska välja bort familjeprylen ett par år om det blir så hemskt. det är ju inte meningen att man ska gå under en gång om året bara för att det är jul. tror jag..?

glad att det spred lite ljust att vi firade ihop här... :)

värme och kram

Luftrum sa...

Tack ni fina.

Värme och kramar från mig