fredag 21 december 2007

Hiphop och gladmask

Snart kommer min mor. Hon pratade med min dotter i telefonen igår och sa att hon skulle komma under morgonen och lämna julklapp till mig och min sambo. (Dottern får sina på juldagen). Det känns liksom som att, ja, titta så snäll jag är, köper julklappar till er och vad får jag tillbaka? Otacksamma barn. Hon förstår såklart att jag inte köpt något till henne och far. Äh, f-ck her. (Ursäkta pubertalspråket. Tror ibland att det är min tonårsrebell som kryper fram och spottar och svär.)

En annan sak, visste ni att jag från ålder tio och upp till 18 var helt besatt av hiphop. Haha. (Som att det gjorde att man kände sig mindre annorlunda. Alla i klassen lyssnade på Guns & Roses och jag hängde på skivmarknader i hopp om att få tag på rarities med Pharcyde exempelvis).

Har en liten nostalgimorgon och hittar massa roligt på youtube.

Ps. Bland det första min läkare sa när jag träffade honom igår var att min psykolog (A), hade sagt åt honom att jag (T), är lite lurig. Du får inte låta dig luras av hur hon talar eller hennes utseende. Hon mår mycket sämre än vad hon visar upp.

Inga kommentarer: