måndag 15 oktober 2007

Inget.

Jag skriver tydligen inte så mycket här. Jag tänker på det en del. Trots att jag packar upp kartonger och målar tak så finns tiden. En orsak kan ju vara att jag sitter på golvet i ett väldigt obekvämt läge. Tangentbord i mitt knä och ryggont kommer alltid som ett brev på posten.

En annan orsak är att det är så otroligt mycket som händer och jag försöker att förstå utan att bli alltför förvirrad. Jag reder ut i mitt huvud och i praktiken. Snart vill jag skriva om det här.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ooo. Du är så duktig som målar tak och packar upp! Jag bara tittar på mina kartonger och tänker att jag borde packa upp dem. Men nä, en annan dag.

Värme till dig

Luftrum sa...

Tack catza, du är minst lika duktig! Jag kör ju ibland slut på mig själv, och DET är inte duktigt.

Allt fint till dig!