onsdag 10 oktober 2007

Å hej å hå

Det ser rätt intressant ut i vår lägenhet nu. Jag har fixat mig ett krypin i vårt datarum och sitter med tangentbordet på en gammal trästol. Det är slipdamm lite överallt och ingenstans. Men ja, jag är helt superlycklig över lägenheten trots att det är ett stort projekt att renovera dess två våningar. Väntar nästan att någon ska komma och banka mig i huvudet med ett basebollträ och skrika Ey, vakna kompis. You're dreaming. Bara en sådan sak som att ha tvättmaskin och ny soffa och snygga tapeter och ja. Trodde inte ens att jag brydde mig om sådant. Men det är rätt häftigt. (Trots att jag ej finner plats för mina hemmagjorda rosa och lila takkronor.)

Anyway, kärleken åkte iväg till Norge i måndags och för första ggn tycker jag att det är skönt. Ska bli riktigt skönt. Att få finna min jag-styrka och harmoni. Det har blivit så intensivt under dessa två veckor och vi har bara lämnat varandras sida under väldigt korta stunder. Oj, nu ringer det på dörren. Hjälp. Skriver mer sedan.

Inga kommentarer: