lördag 26 maj 2007

Lördagsmorgon

Top of the morning to you.

Fast ja, till vem? Till mig själv antar jag. Har ju ännu inte hittat några bloggpolare och så vitt jag vet har jag inga läsare heller, haha. God morgon fröken luftrum! Haft en trevlig natt? Jodå, helt ok. Inga våldsamma aktiva drömmar, lakanen var nytvättade och doftade lika gott som mitt nyfärgade hår. Jodå.
Dock kändes det lite ensamt nu när mitt hjärta inte är hemma. Han har mycket med sin festival nu. Ja. Fina duktiga karl.

Min agenda för dagen ser ut såhär.
1. Fortsätta njuta av mitt kaffe ett tag till.
2. Fortsätta njuta av ljudet av dotter som diskar. (Och verkar gilla det dessutom!)

Äh, längre har jag inte kommit. Någonstans mitt i ovan aktiva schema skall jag finna tid att ta mig/oss in mot staden och leta avslutningskläder för tjejens skolavslutning. Det går nog.

Inga kommentarer: