måndag 14 januari 2008

Knas.

Jag har fått någon konstig typ av blockering känns det som. Extremt mycket händer i min inre och yttre värld men jag kan inte sortera, hantera. Ännu mindre skriva om det. Varje gång jag sätter mig ned för att skriva om ett minne eller dylikt, blir jag extremt trött och slänger mig i soffan istället. Antar att det är ett försvar. Analyserar kring mitt nuvarande tillstånd lite för mycket.

Nuläge ; min sambo opererades igår och har nyss kommit hem. Han mår fruktansvärt och jag har mycket mixade känslor inför detta att ta hand om. (En man). Min kämpe är framme och tycker att allt är mycket jobbigt.

Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Saknar er Breaking Free och Korpdotter. Massa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

saknar dig med. skickar kramar om du vill, och värme

Anonym sa...

jag saknar dig också. önskar dig styrka att ta hand om både dig själv och honom. och du, det där med försvar är jag lika bra (eller dålig?) på just nu. så fort jag tänker mig att göra nånting så suckar jag, ger upp och slänger mig i soffan. orkar inte heller skriva i min blogg, mer än kryptiska frågor. du finns i mina tankar, fina du. heja på!

kramar och värme

Kang sa...

Jobbigt, jobbigt. Varför klumpar allt ihop sig i kämpiga kluster jämt?